de Infanterist
Spangas Op Survival Trailer
Lost Connections
Vriendschap #1
Liszt in China
Titelsequentie Knetter
Stand-Up
Animated short - Sticky Feet

DDG forum

Van: Janine Prins 21-10-2008

ddg logo & fotovraag

besten,

zou het een idee zijn om aan de ddg-leden het stoeltjes logo digitaal ter beschikking te stellen om dat elders te kunnen plaatsen (zoals bv op LinkedIn en eigen website)

verder vraag ik me nog af waarom je foto vierkant in het klein wordt weergegeven op de fotolijst (itt tot voorpagina waar wel hele frame verschijnt indien v toepassing)

groet,
Jp (Janine Prins)

3 reactie(s):
Hidde Simons / 11-11-2008

Dat stoeltje zou ik ook graag op mijn site zetten.... Goed idee.

Sander Jansen / 09-12-2008

Je bedoelt de foto's in de fotolijst? Dat kan, is nu een estetische keuze voor de fotopagina.

Janine Prins / 10-12-2008

Ja klopt, ik bedoel inderdaad de fotolijst. Bij foto's is de kadrering direct van belang; je toont eigenlijk het eindresultaat ipv een verwijzing naar iets anders - zoals bij film. Niet iedereen neemt de moeite die kleine postzegels aan te klikken, is mijn ervaring bij oa Expeditie Europa. Dus als foto's op postzegelformaat niet het hele beeld weergeven gaat wel heel veel verloren. Misschien een reden om de overall esthetiek, die ik erg mooi vind, op de fotopagina te doorbreken? Verder blijf ik hunkeren naar het digitale DDG-logo voor eigen gebruik.

Je moet inloggen om te kunnen reageren

Dutch Directors Guild - Rokin 91 - 1012 KL Amsterdam - tel: +31 (0)20 6842807 - fax: +31 (0)20 6885299 - info@directorsguild.nl
website © filmpeople.nl